tekmile_34 Kizlar 22 haftalık olduk ama bebeğimin sadece bacak boy flsi 20 haftalikla uyumlu 2 hafta geride karnımdan sivi almamı istedi doktor bana bilgi verir misiniz Ayni ya da benzeri durumu yaşayan var mi
Sermec27 tekmile_34 2 hafta gerilik normal ki benim oğlumun detaylı da 1 hafta kadar gerideydi şimdi 2 hafta geride 33+3 haftalik hamileyim çok normal olduğunu söyledi doktorum detaylı da temiz çıkmıştı zaten eğer bu gerilik 3 4 haftaya çıkarsa riskli olabiliyormuş
Yigit_Yagiz_Moms tekmile_34 benimkinde de 2 hafta karın çevresi geriliği vardı en fazla 1-2 hafta erken doğar dedi öyle de oldu sağlık açısından 2 hafta gerilik problem olmuyor genelde 1 ay olunca sıvı alınmasını öneriyorlar
tekmile_34 Sermec27 Gelişim için öyle olduğunu biliyorum ama boya çok taktılar acaba boy uzunlugunda da 2 hafta normal mii
Sermec27 tekmile_34 benim doktorum boy kafa kilo 2 hafta geride olsa da sorun olmaz dedi zaten detaylı temiz çıktı bir problem olsa kendini belli ederdi dedi
tekmile_34 O zaman kontrole kadar süt yoğurt tuketeyim bol bol umarım 2 hafta uzamaz çok sagolun azıcık rahatladım yinede içim sıkıntılı