Sevil1996 Sağda tekmesi sağda toplanması sağda kıpırdanması sağda kayması neden acaba 🤣 32+5 ten selam Sol nadir ediyo
Lilipadq Sevil1996 benim de hep sabit bölgelerde hareket ediyor. Sağ alt karım bazen sağ üst. Genelde sağda benimde arada solda da kıpraşıyor sanırım normal ya
Pelin05 Benim kızımda hep sağda bütün hareketleri ayaklar aşağıda gerdiriyor artık arada solda uzatıyor ayakları😂35+0
Dlar Sevil1996 ne yalan söyleyim en başından beri böyle sağ da geçen hafta eşime söyledim niye bu çocuk hep sağda çürüttü sağ tarafımı dedim iş defa 3 gündür az da olsa sola da geçiyor sen düşün daha 3 gündür arada yapıyor 😅 dedim sesimi duydu herhalde