Arasmom_ Nakskdkdkd folbiol sakın kullanma hiçbir faydası yok. Vifolic al üstüne tanımam parayla 340₺ içinde tüm vitaminler var sadece folik asit yok çok faydalı
Arasmom_ Nakskdkdkd vitamin farklı folik asit farklı. Ben bekarken de kullanıyordum hiç kilo aldırmadı. Aksine tüm değerlerim iyi çıktı Hamile ol / olma folik asit bü kadında olması gerekiyor Hatta erkekler bile içiyor
Nakskdkdkd Arasmom_ anlayamadim ama bi ilac demissiniz ama bunda folik asit yok demissiniz hemde folik asit bi kadinda olmasi gerekiyo diyosunuz anlayamadim ?