İlk hamileleliğim. Çok geç öğrendim çünkü hiçbir belirti göstermedi. Ne bulantı ne kusma ne baş dönmesi hiçnirsey yoktu grip oldum kanımda enfeksiyon var mı diye kan aldı doktor ve orda öğrendim. İlk doktor muanem cuma günü. Sigara içiyorum ama varlığını öğrendiğimden beri azalttım bayağı. Çok tedirginim. İlk muanede neler oluyor bana fikir verir misiniz