dika Kan ve idrar tahili verdim sonuçlarda bunlar çıktı acaba nedir lütfen gebelik düşünüyorum bu kırmızı çıktı birde yüksek
Btl_0909 dika canîm bunlar böbreklerle ilgilisonuclar ama sonucların normal sıkıntı yok iyi cıkmıs yani kırmızî olduguna takılma her hastanenin referns degeri farklı oluyor cok normal sonuclar
dika Kubratyfur bu beta ile ilgili değil betam 0 doktor rutin tahlil yaptı kürtajdan bir defa adet geçirdim o kadar sancım vardı gittim sonuçlar bunlar çıktı