Sonunda ben de doğurdum. Herhangi bir sancı olmadan tamamı ile dün rutin kontrole giderken bebeğimin başının çok aşağıda olması sebebiyle doktorumuz nst çekelim dedi. Nst sonrası sancı olduğu tespit edildi ancak ben hissetmiyordum doğumhaneye giderek açıklığım ebe tarafından kontrol edildi. 3 cm açıklığım oluşmuştu hemen doğum şekline karar vermem gerekiyordu. Açıkçası doğumhanede gördüğüm kadınlar sebebiyle ve çatı muayenesi ağrısından sezaryen istediğimi belirttim. Yaklaşık yatış ödeme evrak hazırlığı derken 1 saat içinde doğumum oldu. Doğum ise 10 dakika bile sürmedi. Sezaryen sebebiyle ameliyatta asla bir şey hissetmiyorsunuz ama doktorum ten tene teması yaptı çok duygu dolu bir andı 🫠 şimdi biz bebeğimiz ile eve geldik taburcu olduk. Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz 🤚🏻