Nzlelms en en en önemlisi yaninizda aman ayip.olur o da gelsin dediginiz 1 kişi olmasın bu surecte insanların degil sizin istediginiz onemli cunku istemediginiz biri gelince emanet edip uyuyamiyorsunuz 2 aylik anne olarak bana kolaylık olan seyler emzik uykuya geciste en bastan beri kullandim ve 2 aylik bebegimle hic kriz anı yasamadik ,sütü asla kafaniza takmayın mutlaka eşinizle.bakın çünkü yaninizda destek olanlar gidince eşinizle bakmadiysaniz sonrasinda tek kalabilirsiniz eşler sonucta emzirme.haric her seyi yapabilirler ben sezeryan dogum yapmama ragmen 3. Gün disari ciktim ve cok iyi geldi ben yanimda yanlizca annemi istedim ve çiçek gibi bi lohusalik ve sonrası gecirdim ve halada çok iyiyim 1 gün bebegim yormadı beni lohusalik.nasil g3ctigi cok onemli bence