Mihrac54 benimde kaburgalarım boşluklarım uzun süre oturduğumda vs ağrıyordu dün doktor kontrolüm vardı sordum ve karnın büyüdükçe kaburgalar arası açılıyor buda ağrı yapabilir normaldir ama bazen böbreklerle alakalı da bi durum olabiliyo deyip böbreklerime de baktı aynı ultrason cihazıyla bi sorun yoktu sizde söyleyin gidince ayrıca sizde baktırın