Seher5 Kızlar gözlerim batma hissi var arada kaşınıyo. Doktor damla verdi bikaç gündür kullanıyom halen geçmedi sizde de böyle oldu mu
Aysegulsrtyr Seher5 daha yeni atlattım, sağlık ocağında ebe küçük çocuklar arasında salgın var dedi. Benim oğlan da kreşe gidiyor. Ondan bulaştı sanırım. Damla ve krem verdi. Bunların dışında çayın soğumuş demiyle gözlerimi sildim hep
Aysegulsrtyr Seher5 battı, kızardı, çapaklandı benim de çok zor. Ellerini gözüne götürme daha kötü oluyor. 2-3 güne toparlarsın bence
Seher5 Aysegulsrtyr sabah akşam kullanayım düzenli bkalım nasıl olacak. Teşekkür ederim yazarım yine son durumu 🥲