Kızlar hamileliğin nerdeyse başından beri doğru düzgün idrara çıkamadım. Ölüyorum sıkışıp azıcık geliyor, sürekli zorlanıyorum. İdrar yolunda da az enfeksiyon var .bebek büyüdükçe sanki daha zor olmaya başladı idrar. Cidden eskisi gibi ne zaman işebileyeceğiz? Doktoruma dememe gerek var mı bu durumu bilmiyorum ama su içmeye korkuyorum artık