Arkadaşlar merhaba 33 haftalık gebeyim sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyorum ve doktor fitil veriyordu birkaç keredir ama bu sefer sonuç diğer sonuçlarıma göre çok yüksek olmamasına rağmen rahimde batma hissi var diyince üroloji ye görünün dedi dr , kendisi kadın doğum doktoru aslında çareyi bulması gerekmez miydi sizlerde böyle bir durum yaşayan var mı