eceyc314 Sinayase doktorum bir kaç değer için test istediğinde sağlık ocağında değilde hastanede yaptırmamı istiyor. Glikoz, kreatinin falan. Bekleme süresinden dolayı tam sonuç vermeyebiliyor demişti.
aslip7 Sinayase bekleme süresinden dolayı benim sağlık ocağı sonuçlarım hep yanlış çıkmıştı. Doktorunuz haklı hiç uğraşmayın