Furutti benim kuzenim de oraya gidiyordu kontrollere. Nst var orada. Ama 37.haftasından sonra artık Zekai Tahir’in ana binasına gönderdiler doğum yakın diye. Seni de artık oraya yönlendirirler. Bende Zekai tahirde Doğum yaptım. Doğurduğum güne kadar hiç çatı muayenesi olmadım ama önümdeki bazı kadınlara yapıyorlardı sanırım gerek görüyorlardı açılma şüphesiyle.