Snemrcan Selam kızlar bir yazı okudum diş eti sağlığı iyi olmayanların gebe kalmasının 4 kat zor olduğunu söylüyor bu konuyla bir şey yaşayan var mı tedavi olduktan sonra gebe kalan
Mavii17 Snemrcan Benim de diş etlerim kötü fırçalarken kanıyor örneğin elma yerken bile diş etime hafif değse kanıyor çok şükür rabbim nasip etti hamileyim doğumuma da az kaldı