kızlar bir şey soracağım benim normalde regl düzensizdi evlenene kadar evlenmeden bir süre önce yeni yeni düzene binmişti son 9-10 aydır da düzenli ilerliyor fakat bu ay bir hafta öncesinde oldum normalde de çok sancılı az kanamalı olurdu fakat bu ay neredeyse bir ped bile dolmadı ve yaklaşık 2- 3 gün sürdü yerleşme kanaması olabilir mi