Aysenuer Kızlar tansiyonum 9/7 çıktı geçen hafta 10/6 düşük seyrediyor sanki dimi bu arada gebelik şekeri var çok fazla beslenmiyorum Dr tansiyon hakkında bişey söylemedi ama kafama takıldı
buseyusuf27 Aysenuer bısey olmz kıraker ye tuzlu bnm gebelıgımın basndan berı düşük acillik oldm hatta bayılyorm yada basım donuyor surklı kraker yıyorm artık öğğ oldm ama yapck bsy yok malsef 2 ayım var dha dedgn gbı kucugum düşük ckyo hep yapck bsy yokms ona da
Aysegulsrtyr Aysenuer en başından beri böyle miydi? Sonradan mı oldu? Havalar ısındı terle beraber tuz atılıyor vücuttan. Soda içebilirsiniz bence
Dlar Doktorum yüksekten kork düşükten korkma bişey olmaz der hep ve ikinci gebeliğim hep düşük tür tansiyonum doktorum hep bütün doktorların istediği hastasın diyor bende alıştım hala düşük 31+4
Dlar Aysenuer il zamanlar evet yapıyordu zaten kalkınca baş dönmesi falanda oluyordu ama sonradan alıştım şuan yine baktım 8/5 ama artık okadar. Alıştım ki farketmiyorum bile