Kubelif Merhaba medarda sami kemik 15 dk muayene etti genel ve 12. Hafta bebeğime kesin erkek dedi Hafta devlette Sinan zordu 1 dk bile bakmadan kız dedi. Sinan bey cinsiyet konusunda nasıl acaba makinesi vs bilginiz var mı
Nazarboncuguu Kubelif Cinsiyet konusunda nasıl bilmem ama genel olarak pek tercih edilen bir doktor değil. Başka bir doktora muayene olmanızı tavsiye ederim kendisi ile sorun yaşamış birçok hasta var hakkında çok fazla şikayet var
Sumeyyeky Kubelif sinan bey genel anlamda iyi değil maalesef dediği şeyleri umursamadan başka bir doktora gitmelisiniz ❤️
Sedagoktugg54 Kubelif Canım bence Bülent Şenere gitmelisin ben ona gidiyorum çok ilgili bir doktor tavsiye ediyorum
Kubelif Nazarboncuguu evet yorumların çoğu o şekilde. Başka bir doktora daha görüneceğim inşallah sağlıcakla gelsinler inşallah önemlisi o tabi 🥰🤲
Nazarboncuguu Kubelif Evet en önemlisi o😇 Kız erkek farketmez ama içinizden hangisi geçiyorsa Rabbim onu nasip etsin size 🥰
Kubelif Sumeyyeky herkes öyle diyor sadece çok kısa sürede cinsiyet fark edilir mi acaba 17. Hafta da o aklıma takılıyor
Nilaytoygar Sinan zorsu’yu pek sevilen bir doktor değil dediklerini ve hareketleri saçma,ben ilknur gezgin kuşçuya gidiyorum aşırı tavsiye ederim doktorumu sami kemiğe de iyi diyorlardı ama hiç gitmedim
Kubelif Nilaytoygar Evet İlknur hanımı çok duydum yüksek ihtimal ona gideceğim. Sami kemik kesin erkek deyip sonra kız denilince güvencim kırıldı. İnstgramda bile ultrason fotolarından 7. Haftada anlıyor bazı insanlar sami kemik o kadar detaylı bakıp yanılmış olabilir mi aşırı merak ediyorum en kısa sürede başka bir doktora gitmeliyim
Nilaytoygar Kubelif bende aslıhan kal kaymaza gittim ilk kemik yapısı erkek dedi 1 ay sonra bacak arası kız dedi zaten çokta ilgisi kalmadı ilknur’a devam ediyorum o erkek dedi bütün doktorlardan en iyisi gerçekten git
Kubelif Nilaytoygar sizinde mi erkek denildi ilk. Kaç haftalık denildi erkek ve sonra kız diye acaba. Yanılma payı az oluyor deniliyor ya belli haftadan sonra
Kubelif Sedagoktugg54 evet ilk haftalar gitmiştim çok da memnun kaldım ama randevu bulamıyorum kendisine nasıl alıyorsunuz siz randevu
Sedagoktugg54 Kubelif Talep bırakıyorum randevu oluşunca direk alıyorum mesaj geliyor zaten. Geçen ay Nisan 24 te gittim şimdi 23 mayısa aldım
Seyma-10 Cinsiyet için çok erken değilmiş zaten Sinan zorsu dan kimse memnun değil makineleri de özele göre kötü bir dahaki kontörlünde netleşir
SenAlp24 Bende medarda ertan zana gidiyorum çok memnunum arkadaşlarımda ona gidiyor sami kemikte de ablam doğum yaptı 2 çocuğuna da çok memnun