Bu konuda ben de çok kararsız kaldım. Bebeğe ve markanın kalıbına göre değiştiğine kanaat getirdim en son. Kimisi 0-3 leri uzun süre giydirmiş hatta ilk haftalar çok büyük oldular demiş, kimisi de 40 ı çıkmadan küçüldü her şeyi demiş. O yüzden ben 0-3 den başladım. Doktorlar doğuma yakın kilo söylüyorlar bebeğin küçük derlerse ya da erken doğarsa Yenidoğan alırız diye düşündüm artık ne yapayım.