Esanci Merhaba kızlar,az önce doktordan çıktım. 22 haftalık gebeyim. Doktor bebeğin kalbinin etrafında su birikmesi olduğunu gördü. Detaylı ultrasona yönlendirdi. Daha önce bu durumu yaşayan oldu mu? Çok üzüldüm