Zynp-ela6 Ve sezaryan olan bacılarım sezaryeni nasıl atlattiniz bnmde acı esigim yüksek ilk dogumum normal.di bebeğin çıkma anı çok kolay oldu ama sancısı beni çok zorladı 16 saat çektim sancıyı ve hiç kesilmeden bu beni korkuttu sezaryen istiyorum bu sefer yani yapamam normal kendime güvenemiyorum evet acı esigim yüksek ama beynimden gitmiyor o yüzden istemiyorum normal
Fatmac Zynp-ela6 eğer sağlıkla ilgili bir sorununuz yoksa bence normal doğumu deneyin. İkinci doğumlar daha kolay oluyor diyorlar. Belki o an sancı çekeceksiniz ama sonradan çok çabuk toparlanacaksınız. Sezeryan da dikiş ağrınız iyileşme süresi daha farklı olacak ne de olsa bir ameliyat ☺️ sağlıkla kucağınıza alın inşaAllah 😊
buseyusuf27 Zynp-ela6 bn zorunlu sezeryan oldm belden ıgne sınek ısırıgı gıbıydı sonrası cekıstırme hısettm sonra aglama sesı ve dıktıler yıne cekıstırme. 1 kere kanama varmı dıye baktılar bastırdılar sonda cok acıtyo yakıyor resmen 3 gun yandı ıdrar yaparken ayaga klkarkn cok azcık sızladı sonrası rahattı 1 gün sunı sancı ıle kaldm nts 100% ama bn hısetmyodum gelen gıden maşallah dıyordu ıns buseferde rahat bı sekılde gecer 🤗
Zynp-ela6 Fatmac inşallah cnm ama çok korkuyorum aklımdan çıkmıyor rüyama bile giriyor yapamam sanırım:(
Zynp-ela6 Fatmac şimdilik sağlıkla ilgili birseyim yok ama kilolu olduğumdan dolayı riskli gebelik diye geçiyor belki sezaryen der doktor
Kelebegimmm Zynp-ela6 ilk dogum ne kadar once oldu? ben 5 sene once yaptim.simdi dusununce sanciyi falan hatirlamiyorum.suni verilmisdi 2-3 saat sanci cekmisdim.sadexe kesi yapilmisdi o ani unutamiyordum cok travmatikdi benim icin.simdi Allahin izni ile normal dogum mumkun olursa kesi dusmemesi icin oncesinde ne gerekirse yapacagim.
Zynp-ela6 buseyusuf27 Ay ne güzel cnm inşallah buda kolay olur sondayı 3 gün boyunca mi takılı.kaldi uyuşukluk geçince çıkarmıyorlar mi cnm
buseyusuf27 Zynp-ela6 yok sonda amelyaydan cıkınca 1 saat ıcınde cıkıyor ayaga kalkıp wc gıdeblyosan ama bn kalktm cıkarttırdım eve cıkınca 3 gun yandı baya sonra gectı.
Aysegulsrtyr Zynp-ela6 ben sadece ilk ayağa kalkarken ve otururken zorlandım, ertesi gün çıktığımda evdekilere çay dağıtıyordum 🤣
Zynp-ela6 Aysegulsrtyr Ay cnm valla bana moral.verdin yani düşünüyorum söyle kaldırabilirim 16 saat sancı çekmişim ben hiç kesilmeden hemde 😀 bende öyle mesela hastayken yatan biri değilim.hic sevmem yatmayı falan
Aysegulsrtyr Zynp-ela6 sezeryanden önce 6 saat suni sancı almıştım, bana göre sezeryan daha rahat geldi valla. Hiç merak etme. Sadece gece emzirmeye diye yataktan kalkarken eşime iteklesene beni diyordum🤣Oturup kalkmak falan çok kolay, hiç sıkıntı yok.
Zynp-ela6 Kelebegimmm 4 sene oldu cnm valla unutamıyorum yani kesiyi dikiş anını falan hissettim.ama o sancidan sonra o.sinek ısırığı geldi gikimi çıkarmadım.ona :) dikiş kontrolleri çok.zordu çıkana kadar kaç kez gelip bastırdilar
1234eg Arkadasımın ilk doğumu normaldi zorlanmıstı. İkinci doğumunu istek üzerine sezeryan yaptı evet hastanedeyken kolaydı ama eve geldiğinde çok zorlandı böyle olcagını bilsem normal yapardım diyor surekli
Kahverengi Zynp-ela6 acı eşiğin yüksekse bence ikiside aynı ben ikisinide denedim normal doğum uzun bir süreç benimde 14 saat sürdü hani sabrın yoksa sezeryan korkulcak birşey değil
Zynp-ela6 Kahverengi cnm aslında korku var yani yapamam aklıma geldikçe kötü oluyorum o yüzden sezaryen istiyorum bundan sonra da başka çocuk düşünmüyorum zaten Allah olmayanlara nasip.etsin inşallah