Ozlm_24 Lütfen yardımcı olurmusunuz benim adet tarihim geçti ve erken gebelik testi vardı elimde onu yaptım ama negatif çıktı bunun sebebi testten kaynaklı olabilir mi acaba 😕Yaşayan varsa dönüş yaparsa çok sevinirim
xhbgns Ozlm_24 Testten kaynaklı tabii ki olabilir ama her adet gecikmesi kesin gebelik ihtimalini de doğurmuyor bazen kimilerinin idrarda belli olmuyor kanda oluyor kan tahliliyle em kesin sonucu alırsınız. Kaç gün geçti?
Sydaglsen Ozlm_24 kaç gün geçtiği de önemli adet gününüzden bekleyin biraz daha. Birde gebelik yoksa bile ne kadar süredir bebek düşüyorsunuz bilmiyorum ama ben bebek isterken adetlerimde uzun gecikmeler başlamıştı ( 7-8-9 gün kadar) 3-4 ay böyle geçti sonunda da hamile kaldım
Ozlm_24 E_Duha Evet malesef 3 gü E_Duha Nisan 12 son regl tarihm bu ay 13 ünde olmam lazımdı 3 gün gecikti yarın belki kan testi veririm dua edin🥹
Ozlm_24 Sydaglsen şöyleki 5 6 aydan beri bebek planlıyoruz gecikmeler yaşadım ama bir iki gün ve belirtiler vardı adet olacagıma dair ama şu ans adece aşırı bel agrısı çekiyorum bir haftadır nisan ayında bat 12 ve 32 gün vs sürüyor genelde bazen degişiklik gösteriyor takvimimde 13 mayıs adet gösteriyor ama olmadm ve şu an adet belirtim yok