Aminea Arkadaşlar 15. Haftadayım dün ard arda iğne batar gibi bir his bebeğin oldugu sağ kasıkta batma oldu 5 defa üst üste oldu batma yerimden oynattı beni o derece sonra geçti böyle bişeyle karşılasan var mı ilk defa yasadım
Burciss Aminea benim 18. Hafta da oldu birden saplanma şeklinde şiddetli doktora gittim kese etrafında kanama alanı görüldü. Dinlenemeye çalışın sizde
Dileqim Aminea şuan 23 haftalik gebeyim sendeki sikayetler bendede cok oluyo...Dr um rahimdeki baglar gerildigi icin demisti...Yani gayet normal...Uzun sureli ve dayanilmaz olmadigi surece...
Aminea Deletedmom2232 böyle mi oluyor canım oynamya başlayınca ilk gebeliğim olduğu için hiç bilmiyorum 🙈
Aminea Burciss benim uzun süreli değildi canım kısa aralıklarla 1 saniyelik 5 kez falan bi iğne batırıyormuş gibi bişeydş
Deletedmom2232 Aminea yani 14.haftada başlanıyormuş hissedilmeye canım ben hiç yaşamadım kayınvalidem anlatmıştı pıt pıt oynadı zıpladım yerimden ağrı gibi geldi ilk dedi ☺️
BeyzZaA Aminea heveslenme canım boşuna ilk gebelikte erken hissetmezsin hemde batma olmaz acısız sancısız bi pıt eder ora çok hafif ben 18 +3 oldum hala hissetmiyorum küçük çünkü
Vethekelif Yani bebek oynamakta başlamış olabilir ama o pıt pıt oluyor sancı batma değil batma seyden de olabiliyor tam o haftalarda rahminiz büyüdüğünden. Doktorunuza danışırsınız yine de
Deletedmom2232 BeyzZaA kişiden kişiye değişir doktorum zayıf anneler daha çabuk hissediyor dedi kayınvalidemde hissetmiş ablamda erken hissetti bebek 8.haftadan sonra oynuyor hissetmek 14.haftayı buluyor
Burciss BeyzZaA benim de ilk gebeliğim 16+4 den beri hissediyorum. Vücut yapısı ile ilgili şuan 18+6 bariz hissediyorum artık. Tabi bunlar tekme değil hafif gaz hareketi gibi
Teonam BeyzZaA ben 16+4 hissetim ilk gebeliğim ve doktorum zayıf olduğun için normal dedi ve hala daha hissediyorum devam aynı şekilde bence yapı kilo herkes fark ediyor kişiden kişiye
Fkryetek Bende 14. haftamdayım senim yaşadığın gibi sol tarafım benim de oysa bebek son kontrolde sağ tarafta yatıyordu doktoru aradım normal dedi bana
Teonam Burciss bende 16+4 den beri hissediyorum dışardan el koyarak değil ama içeriden bariz anlıyorum ama sırt üstü yatınca tabi 😊
Betulpehlivan Aminea benimde rahimde cok şiddetli batmalar oluyor acile gitmiştim normal demislerdi doktor kontrolümü bekliyorm sorucam tekrardan 17 haftalıgım bende canım
BeyzZaA Teonam o kişi 15 haftalıktı ve iğne batması olarak adlandırdı beni yerimden oynattı dedi o yüzden öyle olmicağını söyledim küçücük şey minnacık neresi batsında seni hoplatsın yani