baab1 Hangi hoşaf tercih edilmeli? Kayısı, vişne, üzüm, kuru erik? Vs. Vs. Gaz, kabız yapmayan tam tersi rahat tuvalete çıkmak için hangisi 🫣😅
Alynq baab1 yarın sabah sezaryene giricem. Dut hoşafı ve kayısı hoşafı yaptım. Dut süt yapıyormuş kayısı da zaten bağırsakları çalıştırdığı için
baab1 umrumdadegil tam tersı kayısı gaz yapar diyende var ne zor ya😅 ben en iyisi bikaç çeşit yapıcam belli oldu ya tutarsa misali😅
umrumdadegil baab1 ya şöyle bişey gaz evet yapıyordur ama çıkarmana yardımcı oluyor sonuç olarak ben özelde doğum yaptım mesela bana direkt olarak hastane yemeği olarak hep kayısı hoşafı verdiler daha rahat çıkarayım diye ve tuvalete de çıkarıyor tuvalate çıkmak demek gaz da çıkarmak demek oluyor zaten😂
baab1 Alynq ılk dogumumda bende dut kaynattım posasıyla yedım hergun gerçekten sute cok etkılı ama gaz ıcın bıse yapmamıstım pişman oldum omuzlarım cok agrımıstı🫣 ozman bende kayısı yapayım
Nehir-Poyraz baab1 valla ben kayısı yapmıştım Ağustosda doğum yapmıştım kayısıyı şeker ve suyla iyice kaynatıp sonra blender yaptım hazır meyvesuyu gibi olmuştu. Hem kabızlık vs olursa diye benim öyle bi sorunum vardı. Taburcu olmak içinde gaz ve tuvalete çıkmak önemli o yüzden kayısı yapmıştım iyikide onu yapmışım
baab1 Nehir-Poyraz pekı etkılı oldumu gaz cıkarmada vs. Ilk dogumumda yapmadım bişe omuzlarıma vurdu gaz agrısı. Bır haftada kabızlık çektim. Kayısı ıse yarıyormu gerçekten
Kdjhjhhj baab1 bende sizin gibi ilkinde bilmiyordum çok sancim olmustu ama simdi yapicam kayisi hosavi herkes öneriyor