Btlbet Bayanlar 35.haftadayım fena diş agrısı vurdu.diş etin kızarmıs saglık ocagına gittim iltihaplanma hibi ama ney olamadı tabi.tuzlu gargara yapim diyorum.nasıl sızlıyor anlatamam.önerisi olan var mı
Ballilokuum Btlbet antibiyotik kullanman gerekebilir dis etinde sislikte varsa,dishekimine danis sana uygun bir tedavi olucaktir