İsterdim ki hamile olup eşime sürpriz yapmayı , bu ay da deniyoruz olmazsa rahim filmi cektirecegim , 1 buçuk sene oldu evleneli bu kadar bekleyeceğimi tahmin bile edemezdim evlendigimizden beri korunmuyoruz inşallah bu ay olurda en güzel doğum günü hediyemiz gelir , bebek kıyafetlerine bakıyorum çok güzeller kendime alışveriş yapınca mutlu olamıyorum bebeğim olsa da ona alsam artık diyorum bilmiyorum kızlar Allah hepimizin yardımcısı olsun