cilm ovulasyon testinde bugun ikici çizgiyi koyu bi şekilde gördüm hatta inanmayıp ni saat arayla bidaha test yaptım odahada koyuydu çok şükür... Gecen ay adetim bitince beş gün sonra başlamıştım teste yumurtlamayı göremedim.. bendemi yumurtlama yok diye düşündüm... Ama bu ay adetim bitince hemen teste başladım dördüncü teste yumurtlamayı gördüm.. SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM. ADET BİTİNCE HEMEN BAŞLAYIN KIZLAR HİÇ RİSKE ATMAYIN.. ZAMAN KAYBETMEYİN... BANADA DUA EDİN LÜTFEN GÜZEL HABERİ ALIYIM BU AYY🙏🙏😚❣
Seherr cilm Allah inşallah bu ay nasip eder canım kafana takıp stres yapma ve sakın belirti arama kendinde insan belirti arıyınca hayal kırıklığı yaşıyo gün aşırı değerlendir günleri 😇
FnurGokcan cilm ben adet bitiminden sonra olan ilk ilişkide hamile kalmıştım ve şok olmuştum canım,adet sonrası çok çok önemli. Doktorum adetten sonraki 10-12-14-16.günler demişti ama bünyeden bünyeye değişiyormuş demek ki
cilm Seherr saoll kuzum allah razı olsun...evet strese girmemeye çalışcam başka şeylerle oyalanacam bakalım..umarım olur 3 senelik hasretim diner inşallah🙏
cilm Lovefrom canm ilişkiyi soruyosa. teste yumurtlamayı gördügün andan itibaren beş gün ilişki olması gerekiyo
cilm kızlar iki gün önce yumurtlamayı gördüm dünde çatlamam oldu.. iki günü degerlendirdik... daha ne kadar degerlendirmemiz gerkiyo.. iki gün yetermi bilgisi olan paylaşabilrmi.. birazda eşimle tartiştık başka konudan. küstüm şimdi gel degerlendirelim diyemem napıyım sizce😧😧
cilm FnurGokcan canm banada doktorum senin dedihin günleri dedi ama ogun degil yumurtlamam ben şaşırmıştım. ogünler çıkmayınca.. herkesinki bir olmuyomuş