Kızlar gebelik zehirlenmesinden çok korkuyorum bugün yaptığım yemeği en fazla ertesi gün yiyiyorum tavuk mantar falan hariç ıspanak falan gibi riskli şeyleride ısıtmam . Siz bu konuda dikkatlimisiniz yada bugün yaptığınız yemeği ne zamana kadar tüketirsiniz merak ettim