Zikzak bende ilk 3 ayımda oraya gittim çocuğumu Bi ay geri yazmışlar. Sağlık ocağı hemşiresi fark etti bir daha tutanak falan uğraştık değiştik. Hep aynı hatayı yapıyor o hastane dedi. Çok sert doktorları valla ben beğenmedim. Sancaktepe bölge hastanesine gidiyorum.