feridelevent_08 Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım bu ayda şansımın artığını söylediler .. yumurtladıktan sonraki 4.günüm öylesine test yaptım böyle çıktı .. başta gölgemsi çizgi gibiydi kurudukça beliginleşti . Aranızda böyle bir durumla karşılaşan varmı ? 🌸
1_Pandackk feridelevent_08 çok hafif silik gibi görünüyor hayırlısı olsun inşallah bende kimyasal sonrası sağlıklı gebelik yaşadım şuan bir oğlum var bir buçuk yaşında tekrar istiyorum umarım olur 🙏🏻🌼
Alone feridelevent_08 geçen ayki kimyasal gebelikten beta nızın sıfırlanmamış olma ihtimali yüksek. Yoksa yutsa bile Bu kadar çabuk belli olmaz
Derya3628292 feridelevent_08 4.gün çok erken varsa bile daha çıkmaz canım imkanı yok en az 12 . 13 gün geçmesi lazım
feridelevent_08 Derya3628292 bende aynı düşüncedeyim de işte o çizgi kafamı karıştırıyor maalesef… çizgi görünüyor değil mi
Derya3628292 feridelevent_08 evet çizgi görünüyor ama ya hayalet çizgi denilen çizgi yada test bozuk. İnşallah bi 7.8 gün sonra kıpkırmızı görürsünüz o testi ❤️
feridelevent_08 Srp53 hiç bilmiyorum regl bitiminden hemen sonra LH testi kullanarak yumurtlamamı takip ettim 11 mayısta yumurtladım … Öylesine yaptığım testti oda böyle çıktı … imkansız gibi duruyo ama bilmiyorum
feridelevent_08 babygst maşallah 🌸 bu seferki yumurtlamam çok iyidi daha önce böyle yumurtlmamamıstim çok özür dilerim sanki altıma yapmışım gibi akıntım vardı şeffaf şeklinde .. bende çok umutlandım ister istemez test yapıncaya böyle çıktı ……. yumurtlamadan kaç gün sonra test yaptınız .. öyle bir ihtimal olabilir mi gerçekten
feridelevent_08 Derya3628292 inşallah 🤲🏻 sabah tekrar yaptım dayanamadım oda bundan bir tık belirgin çıktı
feridelevent_08 Alone kontrole gittim baktırdım sıfırlanmıştı hcg’m … bende öyle biliyorum ama işte şaşırdım sabah tekrar yaptım bundan bir tık belirgin çıktı testim
Lykiav feridelevent_08 var ben. Ertesi gün yaptım negatif. Sonra adete 4 gün kala yaptım tam pozitifti. Sizde bekleyin adete yakın tekrar yaparsanız daha iyi olur. Bende Mart’ta kimyasal gebelik geçirdim bir adet sonrası hamile kaldım. Hayırlı olsun 🥰
Derya3628292 feridelevent_08 ala ala o zaman bilemedim canım valla daha önceden olmuş olabilir mi çünkü gerçekten 4.5 günde imkanı yok belli olmaz. Bilmediğimden soruyorum kimyasalda beta hemen sıfırlanır mı?