Cansuuuh Kızlar 15+6 dayım karnım tok olsa bile ayakta kaldığım zamanlar tansiyonum düşüyor gibi oluyor kulaklarım çınlıyor bayılacak gibi oluyorum biraz oturunca uzanınca geçiyor neden oluyor bu doktoruma danışacağım size de sormak istedim
Hazalv Cansuuuh düşük tansiyon iyi demisti doktorum yüksek tansiyondan korkman lazım dedi. Yine de doktora danışın bol bol dinlenin. Benimde çok düşüktü çareyi çok yorulmamamakta dinlemekte buldum.