SenaBM Merhaba, geceleri sürekli bebeğimin burnu ve ağzı doluyor. Tıkanıyor ve tıkanmadan sebep nefesi kesiliyor. Reflüde var. Sürekli temizliyorum ama bitmiyor çırpınıyor uyanırken. Ne önerirsiniz
Rabiul SenaBM kız napiyon nasıl gidiyor günlerin ?? Geçmiş olsun oda nemlendirici denediniz mi açık mı kalsa acaba bilemedim üstte kalsın
Esmeray SenaBM benim ilk çocucuğumda benzer birşey olmuştu doğumda şu yutmuş aspiratör ile devamlı burnunu çekmiştim
SenaBM Rabiul Rabiul nasıl olsun gecem yok gündüzüm yok🥹 her an tekrar boğulma korkusuyla yaşıyorum. Hava nemlendirici kullanıyorum ama yine de tıkanıyor hatta hava bile kullanıyorum cortair ilaç ve ventolin
SenaBM Esmeray ben de öyle saat başı çekiyorum ama gece bu durum çok korkutuyor. Çırpınmasıyla uyanıyorum. Yatağına yatıramıyorum bu yüzden ya hissedemezsem göremezsem diye. Direk üzerime yatırıyorum