Nurci aynen öyle canım gerçekten her şeye aşırı derecede zam gelmiş ve eşim ile kısa sürede bir araba almayı düşündüğümüz için illaki bir borca gireceğiz ister istemez Bir de bu borcun üstüne eşime özel hastanede doğum yapmak istediğimi söyleyemem ben ilk kızımı Sultangazi medigolit’te yaptım muayenesi çok uygundu o zamanlar şu an 790 TL olmuş doğumu bilmiyorum doğum benim zaman çok uygundu 6,5 mu 8.30 mu ne ödemiştik her şeyi aldı başına gidiyor siz arnavutköy’ün neresinde oturuyorsunuz acaba kaç haftalık hamilesiniz hangi doktora gittiniz bu süreç içerisinde