Yaser27 Merhaba kızlar 10+3 günlük hamileyim az önce lavobaya gittim ve idrarimda adet olmadan önce gelen kahverengi iki küçük parca gibi birşey geldi çok korktum doktoru aradım bekleyin bi kanama falan olursa gelirsiniz dedi acaba başına böyle birşey gelen var mı ilk hamileliğim korkuyorum birşey olmaz inşallah dua edin lütfen yardımlarınızı bekliyorum
GozdeCemre Yaser27 bence bekleme canım progesstan İğne veriyorlar düşük önleyici yani git bence kesene baktır benim kahverengi Lekelenmem oldu bir iki damla hapı içince gerçeği kese altında kanama alanı oluşmuştu böle Şeyler ihmale gelmez
Merveeliyy Yaser27 bence doktoru dinleme hemen hastaneye git gerekirse başka bir doktora arkadaşın da dediği gibi ihmale gelmez böyle şeyler
1850 Yaser27 Normalde sizi hemen cagırması lazım. Çünkü kanama belirtisi hersey düşük riski. Bşr doktora görünsenız beklemesenız ıyı olur
Yaser27 Kızlar şimdi geldim doktordan siz doktora gidin deyince sizi dinleyip gittim çok şükür bi sıkıntı yok hatta gayet iyi dedi doktor icim rahatladı iyi ki varsınız teşekkür ederim ilginiz için