Merve99670 Kivircikkuala kuzum umut vermek istemiyorum çizgi görünmüyor ama şöyle düşün daha erken olabilir beta hemen idrara karışmamış olabilir o yüzden panik yapma ümitsizliğe kapılma
Eda-eds Kivircikkuala benden 1 hafta sonra transfer olan arkadaşım 9. Gün test yaptı negatifti 12. Gün kan test yaptı pozitifti ilaçlarını kullan stres yapma idrar testleri kafa karıştırır
baharmom35 Kivircikkuala canım hiç bilmiyorum ne umut verilebilir nede umutsuz konuşabiliriz tek diyeceğim ilaçları bırakma doktorun hangi gün kan ver dediyse o günü bekle 👍 kaçıncı gün embriyosu
baharmom35 Kivircikkuala o yüzden dün sana idrar testi yapmama tavsiyesi verdim şimdi negatif yada pozitif her türlü bi strese girdin bebeğin seninle ise boşuna ona stres yapmış olacaksın beni çok tembihlemişlerdi kesinlikle stres istemiyoruz diye o yüzden sana şimdiki tavsiyem bu testi unut bir daha da idrar da test yapma unut bunu yapmamış say
Dilekveuzum Daha erken bence moralinizi bozmayın, ben 2 kere tüp bebek yaptırdım kanda bile 10.günden sonra tam sonuç veriyor deniliyor