leyze ya okdr göreceli ki ona iyi gelen sana gelmiyor veya tam tersi arkadaşım 4 doğumunu orda yaptı be birçok arkadaşım oraya gidiyor
Ama ben nedense oranın ticarethaneye döndüğünü düşünüyorum aileme yakın olduğundan acil bişey olduğunda oraya gidiyorum kadın doğum hariç oraya gitmedim ve anormal fiyatları açıkçası fiyattan ziyade onada çok takılmıyorum verdikleri hizmet karşılamıyor yani o yüzden ben tema hastanesi mall of a çok yakın oraya gidiyorum aşırıııııı aşırı memnunum