Merhaba kızlar benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı şimdi 2 sene sonra tekrar gebe kaldım 23+2 deyiz en başından beri tavsiye üzerine kamer hocaya gidiyoruz aşırı aşırı memnunum doktorumdan ama hastaneden emin değilim tıp merkezi olduğu için daha önceden doğum yapab oldu mu medihause da bilgi verir misiniz