Giiizem Benim ilk gebeliğim de vardı arada çok kötü sancı yapıyodu benimki küçük ve çok sayıdaydı doğumdan sonra ameliyat oldum safram yok şimdi zor çok çabuk midemi üşütüyorum hamileyim mide bulantım çok var çok rahatszm valla