Betul-97 Haticeburak06 Güzel bir normal doğum hikayesi bekliyorum 😊😊 Ona göre normal doğum yapacağım 😅😅
Eceliza3434 Haticeburak06 bende bugün adaçayına başlicam pilates topumuda şişirdim buhafta sonu yada haftaya gelsin artık
Kullaniciadi123 Eceliza3434 Haticeburak06 ahududu yapragı çayina normalde 35de başlattı doktor ama.bulamiyorum.bi yerde bulur bulmaz basliycam aynı zamanda her sabah aç karnına çörek otu yağı da icmeminsoyledi
Haticeburak06 Selbi777 2 hafta önce geliyodu vazgeçti benide heveslendirdi neyseki gelmedi durdu biraz daha ama artık yeto😂😂😂🥹
Haticeburak06 Selbi777 her hafta gidiyorum canım en son 1 parmak açıklık vardı her an gelebilir diyor doktorum
Selbi777 Haticeburak06 Ultrasondan bakıyor mu peki? Kordon veya su ne durumda diye yoksa sadece açıklık ve nst?