YldrmNUR 38+2yim açıklık muayenesi yaparken doktor biraz uyarı vericem dedi. Bu şekilde uyarı ile doğum yapan annelerimiz varsa kaç gün sonra doğum oldu?
YldrmNUR Çatı muayenesi yaparken elini biraz daha ileri soktu diyim orda bişeye dokundu gibi hissettim uyarı verdim dedi doğum için Uffu mutlubibekleyis Gnl54 _Annemmm4 Haticeburak06
Selbi777 Doktorlar rahim ağzını kontrol ederken uyarmış oluyorlar sanirim. Çatıyı kontrol ederken rahim ağzına değdirmezse uyarmış olmaz ama rahim ağzına kadar götürürse gevşetirse zaten gevşemeye müsait kasları o zaman evet.
YldrmNUR Haticeburak06 aşko ben kaynanamdayım eşimde yanımda yok. Ben stresten doğuramıyorum öyle diyim sana 😂
YldrmNUR Haticeburak06 wc kalksam noldu sancın mı tuttu diyor. Öksürsem başıma geliyo noldu diye. Yürüyüşe gideceğim evden çıkıyorum noldu sancın mı geldi diyor. Ayy yazarken bile darlandım 🤦🏼♀️