İlk hamileliğimde ne test varsa yaptırmıştım. İkili, üçlü, dörtlü tarama testleri tanı değil tarama testi. Yaşa, sigara içme durumuna vs olasılık hesabı veriyor. Bugün kontrolümüz vardı, yaptırmadım. Doktor zaten ense kalınlığına ve burun köküne baktı. Gayet iyi çıktı sonuçları. Bu tarama testlerinde hele de yaşınız büyükse zaten riskler artmış çıkıyor. Kafa bulandırıyor. En güzeli fetal dna ve detaylı ultrason
Herhangi bir riskiniz yoksa tercih sizin yine de….