senaall Kızlar selam kedilerinizin aşılarını düzenli yaptırıyor musunuz ve fiyatları nasıl mesela iç dış parazit aşısı bizim veteriner biraz pahalı sanırım o yüzden siz ne kadar veriyorsunuz merak ettim 🫠
Rabiul senaall aşılar genel olarak pahalı zaten canım bende yok kv de var ama ne kadar demişti hatırlamıyorum
Nesli46 senaall iç dış paraziti biliyorum da gerekli olan ve düzenli yapılması gereken başka aşı varmı acaba varsa isimleri ne bende onları öğrenmek istiyorum kedim 1 yaşında yeni sahiplendik kuduz aşısı ve iç dış paraziti yapıldı şuan için
cakebabe senaall iç dış paraziti ben kendim yapıyorum her seferinde veterinere götürmenize gerek yok veterinerden gidin ilaçları alın siz yapın
betyy16 Nesli46 karma aşı var birde yıllık olarak yapılıyor. Ben iç dış parazit karma dışında hiçbir şey yaptirmiyorum
Selbi777 senaall Şöyle ki yavruyken 1 yaşına kadar (yanlış hatırlamıyorsam), 3 ayda bir yapılıyor iç-dış , sonrası 6 ayda bir iç-dış , senede bir kuduz-lösemi ve diğeri.
aslanbeyy Veteriner de en etkili iç dış paraziti 500 tlye yaptırıyordum. 1.2 kere yaparken baktım Şuan nette 400 civarı fiyatı alıp kendimiz yapıyoruz hem kedim boşu boşuna stres olmuyor . Tavsiye ederim
senaall aslanbeyy bu ensesine damlatıyor dimi sadece hem iç hem dış bizimki de bunu yapıyor ben de alıp yapıcam sanırım 🫶
Cudana aslanbeyy bunlar internette satılmaz ki sadece kliniklerde satılır. İnternetten aldığınız sahtedir ve kedinize ciddi zarar verir. Zaten o kadar uygun fiyatlı da olmaz. Klinik dışında bir yerden almamalısınız.
bonik senaall Biz iç dış aşılarını kendimiz alıp evde yapmaya başladık. İç parazit denilen hap diğeri de ense damlası zaten. Neredeyse tek seferlik veteriner parasına bir yıllık aşı almış oluyoruz.