yenidenanne34 Kizlar bulamiyorum bunun aynisindan ya bu oglumdan kalma ama nerden aldim yada hediye mi gelmisti hatırlamıyorum. Aynısından alan varsa nerden aldığını söyleyebilir mi ?
uzman_1annemy yenidenanne34 dechatlon da bunların büyükler için olanı var ama bebek için satiyorlarmi bilmiyorum aşırı kaliteli sağlam ve yumuşacık sıcacık tutuyor büyükler için olan şu görüntü ile googleden aratsaniz belki çıkar aslında markası vs
hulyaakgn34- yenidenanne34 oğluma fotoğraf çekimi için aldığım çoraplar :) beylikdüzünde oturuyorsan eğer pazarda var bir sürü ve kaliteli
yenidenanne34 uzman_1annemy arattim ama yok hep yabanci siteler çıkıyor e bebekte falanda yok bunlar cok rahat oluyor tam yenidogan icin ama bulamadim saka gibi
yenidenanne34 Haticeburak06 aynisi mi canim boyle fitilli gibi yani ? Sitesinden baktigimda yoktu çünkü
BurcuEcemm yenidenanne34 e bebekten ben aldım aslında iki üç ay önce . Katlı düz renk açınca aynen böyle . Üçlü pakette satılıyordu
yenidenanne34 Tutaste_ tesekkur ederim ugrasmissiniz ama bunun da lastik kısmı istedigim gibi degil ☹
yenidenanne34 hulyaakgn34- beylikduzune cook uzağım ama burdaki pazarda da bulurum belki tesekkur ederim 🥰 aslinda katlayıp kullaniliyor bu ben lastigi görünsün diye açtım ama cok rahat ve esnek coraplar tam yenidogan icin bilegini sıktı iz yapti derdi olmuyor
hulyaakgn34- yenidenanne34 3 lü olarak soket çoraplar kızıma 2 sene önce e bebekten almıştım dediğiniz gibi katlanıyor oda yumuşacık yenidoğan için hediye de gelmişti oda aynısı yine e bebekten şuan varmı bilmiyorum oraya da bi bakın isterseniz
yenidenanne34 hulyaakgn34- aslinda e bebege cok baktim ama bulamadim hem boyle fitilli hem lastigi bu sekilde olani. Baska magazasina bakayim belki orda bitmistir tesekkur ederim 🙏🏻
Ozdenaslan yenidenanne34 kotondan aldım yenidoğan çorap olarak katlı bir şekilde duruyor açınca böyle uzuyor. 3 lü satılıyor. LCW ve hmde de olabilir katlı durdukları için uzun oldukları anlaşılmıyor olabilir. Google a koton bebek çorap yazdım hemen çıktı. Buradan bağlantıyı ekleyemedim 🤦♀️
yenidenanne34 Ozdenaslan ayy evet buldum bende lastigi nasil peki benim fotograftaki gibi mi ? Bide siz hangi bedeni aldınız 6/12 den başlıyormuş ben yenidogan icin istemiştim
yenidenanne34 Rabiul kesmesemde olur aslinda kizim olacak zaten 😅 ama yenidogan icin uygun olmaz bu canim yinede tesekkur ederim 🌸