Birtutambebek Ben terazi burcuyum ve Terazi olduğum için demiyorum öhm öhmmm öhmmm bizler çok farliyiz 🤭😁 Aşırı bakıma giyime kuşama ve estetiğe önem veririrz Bir insan çok çok büyük hata yapmayana kadar kolay kolay silmeyiz affederiz ama sildigimiz insanı da hiç tanımamış gibi yaşarız aşırı dinleyici bir özelliğimiz vardır hatta en büyük özelliğimiz diyebilirim bu sebepten mesleki seçimlerimiz.
Psikolog
Sosyolog
Aile danışmanı
Çocuk gelişim uzmanı
Vs vs gibi çözüm odaklı meslekler olur ama illaki sanata yatkın da bir özelliğimiz mutlaka vardır. Benim kulak ve ses olduğu için şan ve opera eğitimi almıştım keşfeden bir hocam yüzünden tam TRT korosuna atılıyordum ki 🤣🤣🤣aşiretimiz ve bu bizim namusumuza ters şeysi aklıma geldi. 🤣🤣🤣
Eşim Terazi erkek teraziler.
Aşırı bakımlı 🥰 aşırı bencil 🥴asla hatasını kabul etmeyen ama duygularını utanamadan rahat dile getirebilen anlasabilen biri olunca çok kibar çok romantik ve çok esnek olabilen biri ve çokta cömerttir hiçbir hesap kitap yapmaz maddi nedenlerle asla kimsenin canını sıkmaz olan biteni sevdiği için verir ve umurunda bile olmaz sanatsal yönleri galiba erkeklerin çok fazla oluyor çünkü her konuda çok prof resim tasarım bağ bahçe kamp ve izcilik olta ve balık vs vs her konuda aşırı prof