busrax_ Kızlar benim bat 10mayıstı dün test yaptım ama negatif çıktı. Midem bulanıyor arada kasıklarım da ve belimde ağrı oluyor Testlerin yanılma payı oluyor mu? Tekrar yapmalı mıyım
Raabiagundasi busrax_ bence tekrar test yapın ben 2 gün önce yaptım tek çizgiydi dün akşam be bu sabah yaptım silik çizgi gördüm tekrar etmekte fayda var
busrax_ orkidemm_ reglim beş gün geçtikten sonra yapsam bile mi hata olabilir erken de yapmadım 😞 negatif görünce çok hayak kırıklığına uğradım