Selam kızlar,
Nasılsınız? Umarım herşey yolundadır 💜
Ben 9+1 hamileyim ama hiç bir belirtim yok bu normalmi?
7+5te kontrole gitmiştim herşey gayet iyi dedi doktorumuz.
Birdahaki kontrol bu ayın sonuna.
Bazen endişelenmeye başlıyorum insanda hiçbir belirti olmazmı diye🤦🏻♀️
Sizde hamilelik nasıl geçiyor? Belirtileriniz varmıydı erken haftalarda? Veya nezaman başladı?