Seray2403
Ben 16+4 haftalığım henüz o kadarını bilmiyorum ama tabiki acile giderseniz bakarlar sanırım sizin doğum yakın ve ayrıca her hastanede bu kural varmı bilmiyorum ama 36 mi 37 haftadan sonra randevusuz gitsenizde aliyolarmis çünkü randevu bulmak zor oluyo en ufak bı tehlikeli durum olursa gibisinden o haftaları randevusuz kabul ediyorlar işte ama dediğim gibi her hastanede varmı bilmiyorum bu sistem ben Yalova’dayim burda öyleymiş