Epitapph Arkadaşlar doğumda epizyo yağıldı ve doktor eriyen dikişlerden kullandı. Dışardan 3-4 dikiş görünüyor iki buçuk hafta oldu hala dikişlerim duruyor. Ortalama ne kadar sürer iyileşmesi bilgisi olan var mı? Hala otururken az biraz canım acıyor