Hivv Sadece o söylüyor ayda 1-2 konuşuyoruz ya da görüşüyoruz ama hep böyle konuşuyor geçen pazar gittik eşim istedi sordum kendisi 2 çocuğunu da normal doğum yaptı dedim abla bende normal istiyorum sonuçta ne zaman doğacağı belli değil ağustos başı doğum görünüyor doktorum 1-10 ağustos diyor ama temmuz sonu da olabilir ne olur ne olmaz yaşamaz belki diyor yani 20 temmuzda al. Bizim bile ne zaman öleceğimiz belli değil ama yine de kıyafet alıyoruz, yemek yapıyoruz vs yapmayalım mı insana öyle denir mi ilk çocuğum