Bı kız bı oğlum vardi çok şükür 🤲 15 hafta olduk 3. Bebeğimizin kız olduğunu öğrendik bende başından beri erkek hissediyordum hep kız deyince şaşırdım 😁😁 . Yinede detaylı ultroson bekleyeceğim kesin olması icin
Sizde durum nasıl , Kasım ayına birşey kalmadı hızlıca akıyor sanki zaman 💁🏻♀️
Takviye olarak ocean mumy kullanan var mı ? Teşekkürler 😁