sevdicek93 Kızlar merhaba tedaviyle hamile kaldım daha keseye bile bakmadı doktorum ..5+6 da çağırdı keseyi görür de acaba kalp atılı da duyulur mu ?
MelekAnnesi52 sevdicek93 herkeste farklı zamanlarda duyuluyor duyarsınız inşAllah🙏 6+1 de duymuştuk bizde 😊
Seher_ sevdicek93 benim keseyi görmüştük 6. Haftada da kalp atışını duyduk duyulmaz bence kalp atışı daha 1 hafta sonra tekrar çağırır 😂
Melekakyz Bende 5+2 yim keseyi görmüştük önceki hafta zaten haftaya gitcez tekrar heralde kalp atışını duyarız 6+2 olmuş oluyorum
Aminea 7. Haftada dıyduk camım o da cok minik öinik ses geliyordu daha küçük olduğu için zannetmiyorum o haftalarda kese gözükür sadece benim öyle olmuştu
Sevvaldal Kizlar bugun benim 4+4. 2 gun once kese minicik gozuktu vajinal muayene ile. Doktorum carsamba gunune cagirdi kalp atisi icin. Cok erken degil mi ama? Okudugum kadariyla bu kadar erken duyan yok??